Thursday, April 7, 2011

Mengaktifkan Semula Minda

Alhamdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah, banyak sungguh nikmat yang perlu disyukuri. Bersyukur walaupun sedikit yang diperolehi. Kerana belum pasti kitakan bersyukur dengan yang banyak jika sedikit pun payah bersyukur.

Dua tiga hari kebelakangan ini, alhamdulillah diberi kekuatan untuk berusaha mengaktifkan semula minda. Jeng... jeng... jeng, dengan apa? Sudoku? Perkara yang sudah lama saya impikan, cuma... biasalah alasan.

Saya mengulangkaji kursus yang pernah saya belajar semasa di IPT suatu masa dahulu. Buat Master ke? Enggak... insyaAllah usaha saya menulis buku bersama ayah. Sudah lama ayah minta saya menulis. Biasalah anak dia yang seorang ini... ish, ish, ish. Memang ayah tidak putus asa... hehe.

InsyaAllah saya akan usahakannya dengan bersungguh-sungguh. Penat juga mahu memahami semula perkara yang sudah lama ditinggalkan. Tetapi seronok juga. Semoga Allah mudahkan saya untuk memahami & mudah untuk saya memberitahu pembaca dalam bentuk penulisan.

Doakan saya ye... CHAIYOK

No comments: